שילוב מנצח: משקה אבסינת’ וקנאביס

לשפית הקנאביס הקנדית ג’סיקה קאטאלאנו יש הצעה מעניינת למתכון פשוט להכנה אך מאתגר לצריכה – אז מי רוצה להיות הראשון שירטיב את הגרון?

מאת: ג’סיקה קאטאלאנו

האבסינת’, המשקה האלכוהולי המפורסם ומעורר המחלוקת היה המשקה האהוב עליי ביותר כבר מהרגע שניסיתי אותו לראשונה, עוד כשהייתי נערה צעירה בגיל 19 בקנדה. מאז עברו הרבה מים בנהר ומערכת היחסים שלי עם “הפיה הירוקה” ידעה עליות ומורדות, עד שבשלב מסוים במהלך השנה שעברה הבליחה בראשי המחשבה הבאה: למה שלא אשלב שני דברים שאני כל כך אוהבת – אבסינת’ וקנאביס?

בטרם ניגשתי למלאכה לקחתי לעצמי מספר רגעים לחשוב על איזה זן קנאביס יהיה הראוי ביותר לשימוש עבור התנסות מהסוג הזה, ואז זה הכה בי: LSD.

אינני מתכוונת לסם הפסיכדלי ממשפחת הארגולין, אלא לזן הקנאביס LSD הנקרא על שמו, זן זה מכיל כמויות גבוהות ביותר של החומר הפעיל THC, מה שמקנה לו השפעה פסיכואקטיבית חזקה למדי.

מעבר להשפעה הפסיכואקטיבית המרשימה של זן ה-LSD, אני חושבת שהוא בחירה מושלמת עבור שילוב עם האבסינת’ בזכות הטעם שלו. זהו זן קנאביס המאופיין בטעמים אשר ידגישו ויעצימו את טעמם של צמח הלענה, השומר והאניס המצויים באבסינת’.

גם זה בטח יעניין אותך
'שותה אבסינת', יצירה של הצייר הצ'כי ויקטור אוליבה
‘שותה אבסינת’, יצירה של הצייר הצ’כי ויקטור אוליבה

עם כל לגימה של המשקה המשודרג אתם תשוטו ברוגע אל תוך תוכי הממלכה של הפיה הירוקה, שם תיהנו מחוויה עם מגוון השפעות: אופוריה, יצירתיות, שיכוך כאבים, הקלה מבחילות, הפגת מתח, צלילות ובחינה עצמית מעמיקה.

אזהרה חשובה לבעלי רגישות ל”היי” מנטלי: השילוב של זן הקנאביס LSD יחד עם האבסינת’ עשוי לגרום לתופעות של חרדה או תחושת אי-נוחות מסוימת, אם בכל זאת החלטתם להתנסות בדבר אנא וודאו שאתם מצויים בסביבה שתהיה מזמינה, בטוחה ונוחה עבורכם.

המצרכים:

איזה קנאביס אתה?

  1. 7 גרם של קנאביס מזן ה-LSD (ניתן להכפיל את הכמות ל-14 גרם לקבלת השפעה חזקה יותר).
  2. בקבוק של אבסינת’ מקורי מצרפת או שוויץ.
  3. צנצנת זכוכית גדולה ואטומה.

הוראות הכנה:

  1. גורסים היטב 7 גרם קנאביס ומכניסים לצנצנת.
  2. שופכים לצנצנת את משקה האבסינת’ ומערבבים בעדינות תוך הקפדה על כך שהקנאביס יהיה ספוג בתמיסה.
  3. סוגרים את הצנצנת ומניחים בארון חשוך למשך חודש, כאשר מידי כמה ימים נותנים בחישה עדינה.
  4. סה טו! כעת ניתן למזוג את המשקה לבקבוק המיועד וליהנות מהתוצר הסופי…

ג’סיקה קאטאלאנו היא קולינרית המתמחה בשילוב קנאביס במטבח. כותבת טור קבוע במגזין Skunk, ומחברת הספר “The Ganja Kitchen Revolution: The Bible of Cannabis Cuisine”.

ראו גם:
שוקולד קנאביס – מתכון פשוט וקל להכנה
המרענן הרשמי של הקיץ: גלידת קנאביס
הכנת שוקו קנאביס משקיות וולקנו משומשות

המשך קריאה
Back to top button
x
Close

אופס!

אנא בטלו את חוסם הפרסומות כדי לצפות בתוכן באתר